Skaistas, īpaši slaidas sievietes ar ideālu sejas ādu, lielām krūtīm un izteikti šmaugu vidukli, kas raugās uz mums no reklāmas fotogrāfijām, patiesībā melo. Pieaugušie spēj saprast, ka skaistule uz bildes ir fotošopēta un dzīvē izskatās krietni citādāk.
Daudz tiešāk mākslīgo daili uztver bērni. Meitenes notic, ka skaistā sieviete ir īsta un pieņem to kā paraugu, uz kuru tiekties. Ēšanas traucējumi, neveselīgas diētas, anoreksija, zems pašvērtējums un nākotnē arī nopietnākas veselības problēmas ir fotošopēto reklāmas foto nodarītais posts.
Tāpēc divu bērnu tēvs, agrāk Holivudas reklāmas speciālists, Sets Metlins uzsācis kampaņu ar mērķi uz visām skaistajām reklāmām likt uzrakstu "Uzlabots ar Photoshop".
"Beidziet bojāt mūsu bērnu dzīves, rādot melīgu realitāti, kas veidot ar Photoshop palīdzību. Patērētājiem ir tiesības zināt patiesību, cik ļoti tiek mainīts modeļa izskats, kas mēģina jums pārdot preci," pieprasa tēvs, kas jau iesniedzis ierosinājumus mainīt ASV reklāmas likumdošanu.
Glancētās fotogrāfijas postoši ietekmē bērnu un pusaudžus garīgo veselību. ASV veiktā aptaujas liecina, ka 53% no 13 gadus vecām meitenēm uzskata, ka nav glītas, jo neatbilst reklamētājiem skaistuma standartiem.
"Visa mana karjera bijusi saistīta ar reklāmas veidošanu un es zinu šīs industrijas netīrās aizkulises. Es zinu, ko mums īstenībā pārdod un uz kādām emocijām spēlē reklāma. Reklāma veido mūsu vērtības, pārdod cerības un nosaka normas. Katram vecākam viņa bērns ir skaists un mēs ticam, ka viņš izaugs skaists. Bet šiem priekšstatiem jāveidojas, balstoties uz pašu veidotu priekšstatu, kas ir skaisti, nevis skatoties uz melīgām, falšām reklāmām," uzskata Metlins. Pašlaik petīciju parakstījuši jau 30 tūkstoši vecāku.