Skaistas, īpaši slaidas sievietes ar ideālu sejas ādu, lielām krūtīm un izteikti šmaugu vidukli, kas raugās uz mums no reklāmas fotogrāfijām, patiesībā melo. Pieaugušie spēj saprast, ka skaistule uz bildes ir fotošopēta un dzīvē izskatās krietni citādāk.
Daudz tiešāk mākslīgo daili uztver bērni. Meitenes notic, ka skaistā sieviete ir īsta un pieņem to kā paraugu, uz kuru tiekties. Ēšanas traucējumi, neveselīgas diētas, anoreksija, zems pašvērtējums un nākotnē arī nopietnākas veselības problēmas ir fotošopēto reklāmas foto nodarītais posts.
Tāpēc divu bērnu tēvs, agrāk Holivudas reklāmas speciālists, Sets Metlins uzsācis kampaņu ar mērķi uz visām skaistajām reklāmām likt uzrakstu "Uzlabots ar Photoshop".
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit