Aptaujas dati liecina, ka krāsas atstāj pozitīvu iespaidu ne tikai uz pašām krāsaina apģērba valkātājām, bet arī apkārtējiem. 74% sieviešu atzīst, ka reizēs, kad viņas nēsā krāsainu apģērbu, tām tiek pievērsta manāmi lielāka pozitīva uzmanība nekā, izvēloties neitrālas krāsas apģērbu. Tikai 3% sieviešu uzskata, ka apkārtējie nepamana, ja viņas nēsā krāsainas drēbes.
54% sieviešu norāda, ka, nēsājot krāsainu apģērbu, jūtas skaistākas un priecīgākas, savukārt 22% atzīst, ka košas krāsas viņu apģērbā liek justies pašpārliecinātākām.
Neskatoties uz uzmanību, kas tiek veltīta koša un krāsaina apģērba valkātājām, pārliecinošs vairākums sieviešu tomēr atzīst, ka ikdienā visbiežāk savā garderobē dod priekšroku melnai krāsai – tā apgalvojušas 74% respondenšu, kā otro populārāko (65%) minot zilo krāsu.
Visretāk sievietes izvēlas valkāt oranžas krāsas apģērbu – to ļoti bieži dara tikai 5% no aptaujātajām sievietēm.
Līdzīgas tendences parādās arī Dove globāli veiktā pētījuma rezultātos – lielākā daļa sieviešu ir pārliecinātas, ka krāsains apģērbs viņām liek justies labāk, bet tikai puse sieviešu nēsā apģērbu savās mīļākajās krāsās. Teju divas trešdaļas sieviešu nejūtas pārliecinātas citu krāsu apģērbā, kā tikai melnā vai baltā.
Vairāk nekā puse sieviešu (64%) atzīst, ka tērpjas krāsainās vai košās drēbēs brīvajā laikā. Savukārt uz darbu tikai 5% sieviešu uzdrīkstas vilkt krāsainu apģērbu.
Psiholoģe Elita Keiša sieviešu krāsu izvēli apģērbā komentē, sakot: "Veroties spogulī, mēs mēdzam sevi vairāk kritizēt nekā uzmundrināt – tas ietekmē arī mūsu krāsu izvēli apģērbā. Emocionālais noskaņojums un attieksme pret savu atspulgu iespaido to, vai uzdrošināmies būt laimīgas un vilkt tādas krāsas apģērbu, kādu vēlamies, vai tomēr izvēlamies krāsas, kuras palīdz palikt nepamanītām.
Tas nozīmē, ka sievietēm, lai uzdrošinātos vilkt košu apģērbu un piesaistīt apkārtējo uzmanību, ir vispirms nepieciešams sevi patiesi mīlēt un apzināties savu skaistumu."