Kā stāsta Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Viršu dārzs" vadītāja Dina Gaide, iestādes pedagogi gan ikdienas integrētajās rotaļnodarbībās, gan radošajās pēcpusdienās un pasākumos vienmēr ir izdomas bagāti un radoši, izmanto dažādas metodes, lai bērniem, aktīvi darbojoties, acis iemirdzētos priekā. Kāds īsti ir pirmsskolas izglītības skolotāja darbs? Cik tas ir grūts vai viegls? Šādus un līdzīgu jautājumus bieži vien dzird no vecākiem.
Lai celtu pirmsskolas izglītības skolotāja prestižu, veicinātu un dažādotu sadarbību starp iestādes pedagogiem un vecākiem, rosinātu vecāku interesi par pedagoģisko procesu iestādē, savstarpēji bagātinātos un apmainītos ar radošām idejām, tuvojoties Skolotāju dienai, Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Viršu dārzs" pedagogu saime jau trešo gadu oktobra pirmajā nedēļā iestādes bērnu vecākiem piedāvā iespēju iejusties pirmsskolas izglītības pedagoga lomā.
Ikvienam no vecākiem šajā nedēļā ir iespēja pieteikties, ar kuru pedagogu viņi sadarbosies, kādu rotaļnodarbību vai aktivitāti viņi organizēs un novadīs bērniem, saskaņojot to ar konkrēto pirmsskolas izglītības pedagogu.
Dārziņa vadītāja saka lielu paldies "Viršu dārzs" vecākiem, kas ir drosmīgi, radoši, atsaucīgi un atrod laiku, lai kaut uz mirkli mēģinātu iejusties pirmsskolas izglītības skolotāja lomā. Caur savu pieredzi vecākam ir iespēja saprast, cik liels darbs ir jāiegulda, lai sagatavotu bērniem interesantu, aizraujošu un integrētu rotaļnodarbību, cik dažādas metodes ir jāizmanto, lai noturētu bērnu uzmanību un ieinteresētu viņus aktīvi darboties, cik erudītam ir jābūt, lai atbildētu uz bērnu dažādajiem jautājumiem.
Savstarpējas sadarbības rezultātā ieguvēji ir visi - iestādes pedagogiem ir iespēja aizgūt dažādas interesantas idejas no vecākiem, savukārt bērniem ir lepnums un prieks par saviem vecākiem, jauniegūto pieredzi un zināšanām.
Uz jautājumu: "Vai viegli būt par pirmsskolas izglītības skolotāju?", tagad ir iegūta atbilde. Kāda? To dārziņa vadība neatklāj, bet, domājams, nav gan viegli.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit