"Kad mēs ar savu sešgadīgo dēlu mācāmies krāsas, viņš visas krāsas sadala vienādi, sarkano pie sarkanās, zilo pie zilās utt. Es viņam saucu, kas tā ir par krāsu, tad lūdzu visu atkārtot, viņš atkārto. Ņemam pa trīs krāsām, lai nav daudz. Tad es izvēles kārtībā norādu uz kādu krāsu un lūdzu, lai viņš man nosauc, kas tā ir par krāsu, kā to sauc, bet atbildē saņemu asociācijas ar šo krāsu. Piemēram,norādu uz dzeltenu, pasaku, ka tā ir dzeltena, viņš atkārto. Pēc laika prasu, kas tā par krāsu, viņš atbild - saule. Kādi iemesli varētu būt, ja bērns nespēj nosaukt krāsas, lai gan tās atpazīst?, portālam Cālis.lv vaicā kāda māmiņa.
Komentāru sniedz audiologopēde Natālija Ērgle:
"Pirmkārt jāskatās kontekstā kopā, vai tikai krāsas nespēj nosaukt, vai ir vēl kādi citi aspekti, vai ir vēl tēmas, kuras sāgādā grūtības. Ja ņem vērā tikai krāsas, tad noteikti, jāpievērš uzmanība redzei, bet tā kā visa valodas sistēma ir sasaistīta vienā lielā bērna attīstības sitēmā, tad ir jāizvērtē visas prasmes, lai pareizi palīdzētu bērnam tālāk attīstīties."