Šogad dažādi RDN cenšas aktivizēt klientus, lai tiktu aizpildīts vairāk anketu. "Mums tas ir ļoti svarīgi, jo vēlamies zināt klientu viedokli par mūsu pakalpojumiem, par atmosfēru RDN, par ikdienas sadzīvi, uzturoties RDN utt.," portālam Cālis.lv saka RDN sabiedrisko attiecību pārstāve Jana Priedniece.
Anketās var izteikt pateicību personālam (ja ir vēlme), protams, rakstīt arī kritiskas piezīmes, ja ir par ko. Iepriekšējos gados RDN arī saņēmis labus ieteikumus, ko iespēju robežās mēģināts ieviest RDN. Jāpiebilst, ka anketas ir anonīmas.
RDN visvairāk interesē to klientu atsauksmes, kuriRDN pabijuši šogad, taču neviens nevar liegt aptauju aizpildīt arī tiem vecākiem vai tuviniekiem, kuri RDN pakalpojumus izmantojuši pirms gada vai vēl senāk.
Elektroniskā anketa pieejama šeit