Šogad dažādi RDN cenšas aktivizēt klientus, lai tiktu aizpildīts vairāk anketu. "Mums tas ir ļoti svarīgi, jo vēlamies zināt klientu viedokli par mūsu pakalpojumiem, par atmosfēru RDN, par ikdienas sadzīvi, uzturoties RDN utt.," portālam Cālis.lv saka RDN sabiedrisko attiecību pārstāve Jana Priedniece.
Anketās var izteikt pateicību personālam (ja ir vēlme), protams, rakstīt arī kritiskas piezīmes, ja ir par ko. Iepriekšējos gados RDN arī saņēmis labus ieteikumus, ko iespēju robežās mēģināts ieviest RDN. Jāpiebilst, ka anketas ir anonīmas.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit