Pirmsskolas izglītības iestādes "Riekstiņš" īpašo rūpju lokā ir bērni ar valodas un jauktiem attīstības traucējumiem, kā arī ar somatiskām saslimšanām. Kā Rīgas skolu vortālā eskola.lv norāda "Riekstiņš" vadītāja Ginta Ozoliņa, ilggadējā darba pieredze ļauj apgalvot, ka agrīna diagnostika un savlaicīgi uzsākts korekcijas darbs ļauj sekmīgāk novērst traucējumus bērnu attīstībā jau pirmsskolā. Diemžēl, ģimenes dažādu iemeslu dēļ pēc palīdzības vēršas novēloti, kas bērnam var radīt grūtības mācībās pamatizglītības posmā.
Katrs bērns ir unikāls un var attīstīties nedaudz savādāk, kā pieņemts tā sauktajās "attīstības normās". Jāņem vērā, ka bērnu attīstība noris secīgi, piemēram, pirms bērns spēj runāt teikumos, viņam vispirms ir jāiemācās izrunāt atsevišķi vārdi, bet tas var notikt individuāli un katram bērnam atšķirīgā ātrumā. Tomēr vecākiem un pedagogiem būtu jāsaprot, kādi sasniegumi sagaidāmi no bērna noteiktā vecumposmā un, vai ir pamats uztraukties par būtiskām novirzēm bērna attīstībā.