Patlaban norit sociāla kampaņa "Būt tēvam – tā ir māksla", kuras laikā tēvi Latvijā aicināti Tviterī dalīties ar saviem ikdienas prieka brīžiem un izaicinājumiem, pavadot laiku ar bērniem, lietojot iezīmi (hashtag) #ButTevam. Savukārt sociālajā tīklā Instagram tēvi aicināti dalīties ar pašbildēm, kur redzami ar bērniem dažādās sadzīviskās situācijās.
Sociālās kampaņas laikā Latvijas sabiedrība vairāku mēnešu garumā būs aicināta pievērst uzmanību mainīgajai tēvu lomai ģimenē. Kampaņa ir daļa no centra "Dardedze" un SIA "Inspired" ilgtermiņa aktivitātēm, lai veicinātu tēvu iesaisti bērnu audzināšanā.
Kampaņas gaitā ar uzņēmuma "SolidData" palīdzību tika veikta aptauja par tēva lomu ģimenē un mūsdienu galvenajiem izaicinājumiem. Pētījuma piedalījās gan tēvi, gan vīrieši bez bērniem. Atklājās, ka katrs otrais respondents uzskata, ka lielākās grūtības rada darba un ģimenes dzīves savienošana, savukārt vairāk nekā puse (57%) atbildēja, ka lielākais izaicinājums mūsdienās ir finansiālā stabilitāte un nepieciešamā nodrošināšana, bet 44% respondentu vislielākās grūtības sagādā bērnu disciplinēšana.