Līdz šim, lai turpinātu darbu skolā pēc diviem intensīviem mācību gadiem, "Iespējamās misijas" absolventiem bija nepieciešams iegūt arī formālu skolotāja kvalifikāciju, lai gan vismaz 650 akadēmiskās stundas veltītas, lai apgūtu mācīšanas un vadības prasmes, un iegūta pedagoģiskā prakse vismaz 1000 akadēmisko stundu apjomā. Līdz šim gandrīz puse absolventu ir veltījuši laiku un resursus, lai šo formalitāti nokārtotu un turpinātu darbu skolā, taču nu notikusi Iespējamās misijas Līderības attīstības programmas formalizēšana, portālu "Cālis.lv" informēja misijas Komunikācijas un partnerības vadītāja Sanita Kossoviča.
"Iespējamās misijas" direktors Mārtiņš Kālis norāda: ""Iespējamās misijas" Līderības attīstības programmas formalizēšana ir "Iespējamās misijas" plašāka novērtēšana. Programmas dalībniekiem un absolventiem tas rada sajūtu, ka ieguldītais darbs tiek novērtēts arī valstiskā līmenī. Ceru, ka tas motivēs vēl vairāk augstskolu absolventus kļūt par programmas dalībniekiem, lai apgūtu mācīšanās, mācīšanas un vadības prasmes, saņemtu profesionālu atbalstu un iedvesmotu bērnus mācīties!"
"Ziņu par "Iespējamās misijas" Līderības attīstības programmas formalizēšanu uzņēmu ar neslēptu prieku," atzīst "Iespējamās misijas" skolotājs Tukuma Raiņa ģimnāzijā Valdis Zuters. "Tuvākos gadus es noteikti plānoju palikt skolā. Tā kā mērķi saistībā ar fizikas mācīšanu skolā un vispār fizikas izglītību Latvijā man ir ļoti augsti, tad mani iepriecina, ka laiks, ko citādi būtu jāvelta skolotāja formālās izglītības iegūšanai, es varēšu uzreiz veltīt šo mērķu aktīvai īstenošanai."
Izglītības un zinātnes ministrijas lēmums par "Iespējamās misijas" Līderības attīstības programmas saskaņošanu pieņemts 13.februārī, balstoties uz grozījumiem Ministru kabineta noteikumos.
Vēl līdz 3.martam turpinās pieteikšanās "Iespējamai misijai", kur aicināti tiek dažādu specialitāšu zinoši un mērķtiecīgi pēdējā kursa studenti, augstskolu absolventi un jaunie profesionāļi, kuri vēlas kļūt par iedvesmojošiem skolotājiem un nākotnes līderiem, ietekmēt sabiedrības nākotni un vienlaikus sekmēt personīgās karjeras izaugsmi. "Iespējamās misijas" Līderības attīstības programma attīsta mācīšanas un vadības prasmes, kā arī piešķir mācību stipendiju un individualizētu atbalstu.
"Iespējamā misija" ir 2008.gadā izveidota izglītības programma, kas pastāv, lai nostiprinātu izglītību kā vērtību Latvijā. Tās dibinātāji – "Swedbank", "Lattelecom", "Ideju partneru fonds" – un atbalstītāji uzskata, ka kvalitatīvas izglītības pamats ir labs skolotājs, tāpēc tā ik gadu piesaista darbam skolā labākos augstskolu absolventus un palīdz viņiem kļūt par iedvesmojošiem skolotājiem. Programmas mērķis ir nodrošināt, lai katrs bērns Latvijā saņem kvalitatīvu izglītību, kas attīsta viņa spējas, kā arī motivāciju un prasmes mācīties mūža garumā, jo Latvijas sekmīgas attīstības pamats ir gudri, radoši un prasmīgi cilvēki.