Foto: DELFI

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas (VBTAI) Bērnu un pusaudžu uzticības tālrunis 116111 no 1.marta uzsāk darbu diennakts režīmā. Tādējādi bērniem un pusaudžiem, kas nokļuvuši krīzes situācijā un kam nepieciešama profesionāla psiholoģiska palīdzība un atbalsts, būs iespēja zvanīt Uzticības tālruņa konsultantiem jebkurā laikā.

Līdz šim Bērnu un pusaudžu uzticības tālrunis 116111 diennakts režīmā ir bijis pieejams tikai dažas reizes īpaši organizētu akciju laikā. Uzkrātā pieredze liecina, ka, galvenokārt, nakts laikā saņemtajos zvanos skartās problēmas vai krīzes situācijas bieži vien ir smagas un prasa tūlītēju risinājumu. Nepieciešamības gadījumā Uzticības tālruņa speciālisti sniegs gan psiholoģisko palīdzību, gan savienos zvanītāju ar atbilstošajiem dienestiem operatīvas palīdzības saņemšanai.

Pateicoties Saeimas piešķirtajam finansējumam 35 000 eiro apmērā, VBTAI radās iespēja nodrošināt Uzticības tālruņa 116111 pakalpojumus visu diennakti, portālu "Cālis.lv" informē Labklājības ministrijas Komunikācijas nodaļas vadītāja Marika Kupče.

"Inspekcija jau sen meklēja iespējas paplašināt Uzticības tālruņa darbības laiku, lai bērniem un pusaudžiem krīzes situācijā nenāktos skatīties pulkstenī un domāt, vai kāds tobrīd varēs viņiem atbildēt un palīdzēt. Palīdzību problēmsituācijās saistībā ar bērniem, protams, var saņemt arī pieaugušie, tieši tāpat visi ir aicināti zvanīt un sniegt operatīvo informāciju par bērniem krīzes situācijā", uzsver VBTAI priekšniece Laila Rieksta – Riekstiņa.

Uzticības tālrunis 116111 ir bezmaksas tālruņa līnija, zvanot gan no fiksētā, gan mobilā telefona.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!