Aptaujas dati liecina, ka 94% iedzīvotāju raudzībām labprātāk izvēlas Latvijā ražotu dāvanu.
Gandrīz puse jeb 49% aptaujāto idejas dāvanām rada paši, savukārt 35% izvairās no riska kļūdīties un izvēlas jau iepriekš noskaidrot, kādu dāvanu vēlētos bērniņa vecāki. Tikai 7% aptaujāto meklē informāciju medijos un seko līdzi jaunākajām modes un dāvanu tendencēm. Šobrīd dāvanu izvēli galvenokārt diktē tās praktiskums (27%), kvalitāte (23%), dāvanas spēja glabāt atmiņas un palikt par piemiņu (22%), savukārt 15% respondentu par būtisku dāvanas iezīmi joprojām min dabīgu materiālu.
36% aptaujāto domā, ka sarežģītāk dāvanu iegādāties zēnam. Aptaujas rezultāti liecina, ka biežāk tiek dāvinātas dāvanas, kas izmantojamas ilgtermiņā, vai mazulim noderēs, kad tas jau būs paaudzies. 43% respondentu raudzību dāvanai velta 10-20 eiro, gandrīz 36% iedzīvotāju gatavi tērēt pat 20-30 eiro.Visbiežāk jeb 52% gadījumu summa atkarīga no pašu finansiālā stāvokļa, taču liela daļa aptaujāto (43%) atzīst, ka naudas summa atkarīga no tā, cik ciešas ir attiecības ar mazuļa vecākiem.
Vairumam aptaujāto ir būtiski, ka dāvana mazulim ražota Latvijā. 61% iedzīvotāju to uzskata par svarīgu priekšnoteikumu iegādes procesā, bet 39% tas nav būtiski. Ja pircējs nonācis pie dāvanu plaukta, tad gandrīz viennozīmīgi (94%) dod priekšroku Latvijā ražotai precei.