Bērnu Klīniskajā universitātes slimnīcā (BKUS), pilnveidojot esošo sistēmu, jau šobrīd gaidīšanas laiks, lai mazie pacienti saņemtu ambulatorus pakalpojumus slimnīcā, salīdzinot ar gada sākumu, samazinājies vairākkārt. Šobrīd vidējais gaidīšanas laiks, lai pieteiktos pie speciālista,slimnīcas reģistratūrās ir piecas minūtes, kamēr vēl gada sākumā rindā varēja nākties pavadīt pusstundu un ilgāk.
Lai vienkāršotu un atvieglotu pacientu pierakstīšanos pie speciālistiem pa tālruni, BKUS noslēgusi līgumu ar SIA "Latvijas Mobilais Telefons"(LMT), kas turpmāk nodrošinās slimnīcas zvanu centra pakalpojumus. Šī sadarbība paredz gan to, ka uz pacientu vecāku zvaniem varēs atbildēt lielāks operatoru skaits, samazinot gaidīšanas laiku, gan vairākus būtiskus tehniskos uzlabojumus, piemēram, pēc sarunas tiks nosūtīta atgādinājuma īsziņa ar aktuālo informāciju: pieraksta laiku, kā arī nepieciešamajiem dokumentiem vai izmeklējumiem, kas jāņem līdzi, ierodoties uz vizīti.
Šobrīd sistēma darbojas testa režīmā, un plānots, ka pakalpojums pilnā apjomā sāks darboties tuvāko mēnešu laikā.
Tāpat tiks uzlabots arī zvanu centra darbinieku darba ritms: interaktīvā sistēma nodrošinās pārskatu par to, cik zvanītāji vēl gaida rindā, cik klienti jau apkalpoti, cik citi operatori šobrīd ir sarunas procesā, portālu "Cālis.lv" informē BKUS Sabiedrisko attiecību dienesta vadītāja Romēna Namniece.
Klientu apkalpošanas daļas vadītājs Kaspars Grosu norāda: "Vēlos atgādināt, ka papildus iespējai pierakstīties uz vizīti pa tālruni, to iespējams izdarīt arī elektroniski, un, jau šobrīd ik dienu tiek veikti vismaz 200 pieraksti, izmantojot e-pastu poliklinika@bkus.lv. Taču ja ērtāk izmantot tālruni, tad ieteikums zvanīt pēc plkst.17, kad līnijas noslogojums ir ievērojami mazāks nekā dienas vidū."
Vienlaikus, lai aktualizētu jautājumu par nepieciešamajiem dokumentiem Bērnu slimnīca sadarbībā ar "MLTPL" ir izveidojuši videomateriālu, kas palīdzēs ne tikai vecākiem sagatavoties gaidāmajam slimnīcas apmeklējumam, bet arī saīsinās reģistrēšanās laiku pie speciālista.