Rīgas Dzemdību nama (RDN) personāls kopumā ir atsaucīgs un saprotošs, tomēr daļa vēlētos uzlabojumus speciālistu attieksmē, par liecina klientu apmierinātības aptaujas dati par minētās dzemdību iestādes darbu 2014.gadā.
Lai rūpētos par RDN klientu aprūpes kvalitāti un uzklausītu pacientu vēlmes, pagājušā gada vasarā tika izveidota klientu apmierinātības anketa, kuru bija iespējams aizpildīt gan internetā, gan Dzemdību namā uz vietas, atstājot tās īpaši tam atvēlētās pasta kastītēs un arī portāla "Cālis.lv" forumā. Pacientes un viņu tuvinieki varēja sniegt savu viedokli par pakalpojumiem, novērtēt speciālistus, kā arī izteikt priekšlikumus darba uzlabošanai. Šobrīd ir apkopoti 2014.gada darbības rezultātu dati.
Kopumā tika saņemtas 573 aizpildītas anketas. Apkopojot datus, visbiežāk anketās norādīts, ka paciente izvēlējusies dzemdību palīdzību (36,1%), kam seko dažādi ambulatoriskie pakalpojumi – ultraskaņas diagnostika (25%), speciālistu konsultācijas (15,9%), u.tml. – un grūtniecības aprūpe (12,8%). Dati pierāda, ka daļa sabiedrības nezina, ka RDN var saņemt ar grūtniecības aprūpi saistītos valsts apmaksātos pakalpojumus, piemēram, grūtniecības aprūpi pie vecmātes vai ginekologa dzemdību speciālista, lai gan Dzemdību namā nav rindu pie konkrētajiem speciālistiem, informē Dzemdību nama sabiedrisko attiecību speciāliste Elza Lāma.