Bērnu Klīniskajā universitātes slimnīcā (BKUS) patlaban tiek ieviesta jauna telefonlīnijas sistēma, tādēļ saistībā ar tās uzstādīšanu varētu būt īslaicīgi traucējumi gan telefonsistēmā, gan e-pastu noslodzē.
Bērnu slimnīcā skaidro, - lai vienkāršotu un atvieglotu pacientu pierakstīšanos pie speciālistiem pa tālruni, BKUS noslēgusi līgumu ar SIA Latvijas Mobilais Telefons (LMT), kas turpmāk nodrošinās slimnīcas zvanu centra pakalpojumus. Šī sadarbība paredz gan to, ka uz pacientu vecāku zvaniem varēs atbildēt lielāks operatoru skaits, samazinot gaidīšanas laiku, gan vairākus būtiskus tehniskos uzlabojumus, piemēram, pēc sarunas tiks nosūtīta atgādinājuma īsziņa ar aktuālo informāciju: pieraksta laiku, kā arī nepieciešamajiem dokumentiem vai izmeklējumiem, kas jāņem līdzi, ierodoties uz vizīti.
Tāpat tiks uzlabots arī zvanu centra darbinieku darba ritms: interaktīvā sistēma nodrošinās pārskatu par to, cik zvanītāji vēl gaida rindā, cik klienti jau apkalpoti, cik citi operatori šobrīd ir sarunas procesā.
Šobrīd zvanu centrā tiek uzstādīta šī jaunā datu pārraides sistēma, tāpēc pašlaik tiek aktīvi pārbaudīta serveru darbība un veikta datu sinhronizācija, kas varētu īslaicīgi ietekmēt gan telefona līniju, gan e-pastu noslogojumu. Zvanītāji un e-pastu sūtītāji ar neērtībām varētu saskarties vēl nākamās nedēļas laikā, taču pēc jaunās sistēmas ieviešanas, ceram, ka pierakstīšanās pie ārsta vai uz izmeklējumu būs ātrāka un ērtāka, kā iepriekš, norāda slimnīcā.
BKUS vadība atvainojas par sagādātajām neērtībām un vienlaikus atgādina, ka neraugoties uz īslaicīgajiem sarežģījumiem, zvanu centru ir vieglāk sazvanīt laika posmā no pulksten 18 līdz 20. Tāpat iespējams pierakstīties elektroniski, izmantojot e-pastu poliklinika@bkus.lv (norādot bērna datus, speciālistu un vēlamo pieņemšanas laiku, kā arī kontakktālruni).