Vairums "modeļu" atzinuši, ka reklāmas, kurās redzama "Calvin Klein" produkcija, šķiet "nereālas un pārlieku attālinātas no realitātes", tā liedzot iespēju potenciālajiem pircējiem identificēties ar produktu un zīmola ideju. Tāpat fotosesijas dalībnieki uzsvēruši akcijā pieredzētās fiziskās grūtības, kas radušās, cenšoties pilnībā iejusties modeļu tēlā.
Rezumējot pieredzēto, kāds no fotosesijas dalībniekiem, dalījies arī savās pārdomās par vīriešu pašapziņu un biežākajiem kompleksiem, ko stiprā dzimuma pārstāvji izjūt (nepietiekams svars, liekais svars, neizteiksmīgs muskuļu reljefs, pārlieku īss augums, nepārliecinātība par sevi utt.).
"Nu man kļuvis skaidrs, kāpēc modeļi izskatās tā, kā izskatās, un nav brīnums, kāpēc viņiem maksā! Tas patiešām ir darbs, turklāt ne no tiem vieglākajiem!" atzinis akcijas "modelis" Spensers.