Foto: Calvin Klein/Buzfeed
Internetā plašu popularitāti iemantojusi "Buzfeed" akcija, kuras ietvaros leģendārā zīmola "Calvin Klein" apakšveļu demonstrē nevis ierasti pievilcīgie un slavenie modeļi, sportisti vai šovbiznesa zvaigznes, bet gan gluži parasti vīrieši. Iejūtoties modeļu tēlā, ieņemot augstās modes reklāmas kampaņām raksturīgas pozas un sadarbojoties ar profesionālu fotogrāfu, vīrieši dalījušies izjūtās, ko viņiem radījušas redzētās reklāmas un pašu gūtā pieredze.

Vairums "modeļu" atzinuši, ka reklāmas, kurās redzama "Calvin Klein" produkcija, šķiet "nereālas un pārlieku attālinātas no realitātes", tā liedzot iespēju potenciālajiem pircējiem identificēties ar produktu un zīmola ideju. Tāpat fotosesijas dalībnieki uzsvēruši akcijā pieredzētās fiziskās grūtības, kas radušās, cenšoties pilnībā iejusties modeļu tēlā.

Rezumējot pieredzēto, kāds no fotosesijas dalībniekiem, dalījies arī savās pārdomās par vīriešu pašapziņu un biežākajiem kompleksiem, ko stiprā dzimuma pārstāvji izjūt (nepietiekams svars, liekais svars, neizteiksmīgs muskuļu reljefs, pārlieku īss augums, nepārliecinātība par sevi utt.).

"Nu man kļuvis skaidrs, kāpēc modeļi izskatās tā, kā izskatās, un nav brīnums, kāpēc viņiem maksā! Tas patiešām ir darbs, turklāt ne no tiem vieglākajiem!" atzinis akcijas "modelis" Spensers.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!