<a rel="cc:attributionURL" href="https://www.flickr.com/photos/carbonnyc/">David Goehring</a> / <a rel="license" href="https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/">cc</a>

Ja tavam bērnam, domājot par matemātikas uzdevumu pildīšanu, parādās auksti sviedri, ielūkojies sevī! Amerikāņu zinātnieki secinājuši, ka līdzīga attieksme pret šo zinātni ir atkarīga ne tikai no bērna personīgajām spējām, bet arī no vecākiem, vēsta zinātnes jaunumu portāls eurekalert.org

Vecāki, kuri jutuši bijību pret matemātiku, bet uzskata par pienākumu palīdzēt bērnam šajā mācību priekšmetā, visticamāk, tā arī atstās bērnu ar problēmām šajā priekšmetā, tā secinājuši ASV psihologi.

"Mēs parasti neaizdomājamies par to, cik lielu lomu bērna akadēmiskajos sasniegumos spēlē vecāku attieksme pret mācību priekšmetiem. Mūsu pētījums parāda, - ja vecāki pat neverbālā līmenī parāda bērnam, ka viņiem nepatīk matemātika, un nepieciešamība izrēķināt uzdevumu liek viņiem nervozēt, tad viņu "atvase" visticamāk šo vēsti "notvers", kas negatīvi ietekmēs bērna panākumus skolā," skaidro viens no pētījuma autoriem, profesors no Čikāgas Universitātes Šons Beiloks.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!