<a rel="cc:attributionURL" href="https://www.flickr.com/photos/whiteafrican/">Erik (HASH) Hersman</a> / <a rel="license" href="https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/">cc</a>

91% vecāku norāda, ka bērniem vai jauniešiem viņu ģimenēs nepieciešams dators mācību vielas apguvei. Tajā pašā laikā tikai pusei (47%) ģimeņu, kurās mācās vai studē viens jaunietis, katram ģimenes loceklim ir savs dators. Savukārt ģimenēs, kurās ir vairāki bērnu, vien 19% gadījumu ir dators uz katru ģimenes locekli, liecina "Lattelecom" veiktā aptauja.

76% vecāku atzīst, ka vērtīgākais, ko bērns vai jaunietis gūst no datora lietošanas, ir jaunas zināšanas. Tikai tad seko izklaide, iespēja sazināties ar radiem vai draugiem (70%), jaunu prasmju apguve (34%) un citas priekšrocības. Lai arī lielākā daļa norāda, ka dators ir nepieciešams mācībām, katra otrā ģimene ar bērniem mēdz atlikt jaunas tehnikas (datora, planšetdatora, TV vai mobilā telefona) iegādi uz vēlāku laiku, jo nespēj samaksāt visa pirkuma summu uzreiz.

"Datori ļauj trenēties un saprast, kādā līmenī apgūtas zināšanas un kur vēl jāpiestrādā. Dabaszinātņu stundās ar datorsimulācijām un interaktīviem materiāliem skolēni izprot gan neaptverami mazo, gan lielo fizikas, ķīmijas un bioloģijas modeļu darbību," norāda "Iespējamās misijas" ķīmijas un dabaszinātņu skolotājs Kārlis Greitāns.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!