Foto: PantherMedia/Scanpix

No šī gada 2. novembra Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas (BKUS) pieraksta tālrunis būs mainīts. Turpmāk pierakstīties uz konsultācijām un izmeklējumiem varēs, zvanot uz bezmaksas numuru 80708866.

Turpmāk balss pakalpojumus zvanu centrā nodrošinās AS "Lattelecom". Jāatzīmē, ka līdz šim slimnīcas pieraksta tālrunis bija paaugstināta tarifa pakalpojums, saskaņā ar pirms diviem gadiem veikto iepirkumu, kurā saimnieciski izdevīgāko pakalpojumu BKUS piedāvāja kompānija SIA "CSC Telecom". Veicot jauno balss sakaru pakalpojuma iepirkumu, Bērnu slimnīca apņēmās segt sakaru operatoru noteiktās izmaksas par savienojumu, portālu Cālis.lv informēja slimnīcas pārstāve Dace Preisa.

Šogad sadarbībā ar SIA "Latvijas Mobilais telefons" slimnīcā izveidota arī jauna interaktīva sistēma, kas ļauj uz zvaniem vienlaikus atbildēt vairāk operatoriem nekā iepriekš, kas, savukārt, nozīmē, ka zvanītāji tiks uzklausīti ātrāk. Operatori var redzēt, cik gaidītāju ir rindā, ir ērti pieejami dati par atbildēto un veikto zvanu skaitu, to ilgumu un neatbildētajiem zvaniem. Tas Zvanu centra vadībai sniedz pilnīgāku priekšstatu par zvana centra operatoru noslogojumu, darba intensitāti un palīdzēs operatīvi apkopot statistikas datus, norāda Preisa.

Lai uzlabotu komunikāciju starp slimnīcu un pacientiem un novērtētu sniegtā pakalpojuma kvalitāti, visas sarunas tiek ierakstītas un saglabātas. Sistēmā tiek reģistrēti visi zvani un tālruņa numuri, kas operatoriem dod iespēju atzvanīt klientam arī tādos gadījumos, ja saruna ir pārtrūkusi un zvanītājs nav atstājis savu tālruņa numuru.

BKUS valdes priekšsēdētāja Anda Čakša: "Mēs ļoti rūpīgi uzklausām mūsu pacientu ieteikumus un, protams, nav nekāds noslēpums, ka paaugstināta tarifa tālrunis bija pamatā lielākajai daļai saņemto sūdzību. Tāpēc mēs, tuvojoties iepriekšējā līguma termiņa beigām, pieņēmām lēmumu pārdalīt ārstniecībai paredzētos līdzekļus un rast finansējumu, lai varētu segt operatoru noteikto maksu par zvanu. Tāpat šī gada laikā veikti vairāki uzlabojumu mūsu zvanu centra darbībā. Mēs, kā vienīgā Bērnu klīniskā universitātes slimnīca, ik dienu saņemam vairāk nekā 1000 zvanu un vairāk nekā 300 e-pastus, tāpēc šogad zvanu centra darba vietu skaitu esam palielinājuši no sešām līdz 10, lai vecāki iespējami īsākā laikā varētu pierakstīt savas atvases pie speciālista."

Izvērtējot pēdējo mēnešu zvanu centra darba statistiku, redzams, ka visgarākais gaidīšanas laiks līdz savienojumam ir tieši dienas vidū, kad daudzi vecāki darbu pārtraukumā vēlas pierakstīt bērnu pie ārsta. Tāpēc BKUS ieteikums: vismazākais gaidīšanas laiks būs pēc darba dienas beigām laikā no pulksten 18 līdz 20.

Zvanu centra darbinieki pierakstu veic katru darba dienu no pulksten 8 līdz 20.

"Mēs novērtējam ikvienu, kurš ir piezvanījis, lai informētu par atteikumu – situāciju, kad kādu iemeslu dēļ uz iepriekš plānotu apmeklējumu nevarat ierasties. Tāpēc, zvanot uz vienoto pieraksta tālruni, izveidota atsevišķa izvēlne – atteikt pierakstu, un šie klienti tiek apkalpoti prioritārā secībā," tā norāda slimnīcas vadība.

Ja slimnīcu nav iespējams sazvanīt, lai informētu par atteikumu, lūgums izmantot elektronisko atteikuma formu, kas atrodama šeit.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!