Lieliskajai idejai ļāvās arī arhitekte Līga Gaile, un atlases rezultātā viņa, izturot vairākas tās kārtas un 730 dalībnieču no 10 valstīm konkurenci, ieguva ekskluzīvo iespēju līdz ar sešām sievietēm no teju visas pasaules piedalīties zīmola jaunākajā kampaņā, kļūstot par tā reklāmas "seju".
Jau pavisam drīz, 4. februārī, Līgas un citu konkursa finālistu fotogrāfijas rotās veikalu Lindex skatlogus, reklamējot jaunāko apakšveļas kolekciju, taču pirms zīmīgā datuma paguvām ar viņu tikties uz sarunu par kampaņas atlasē un fotosesijā piedzīvoto un gūtajiem iespaidiem.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit