Par to, kāds ir Rīgas pašvaldības Sociālā dienesta grūtībās nonākušo klientu, kā viņus sauc pašvaldības iestādes darbinieki, portrets, par to, cik reāli ir palīdzēt šiem dzīves pabērniem vai īslaicīgi kādās grūtībās nonākušajiem, portālam Cālis.lv atklāti stāsta Sociālā dienesta teritoriālā centra "Āgenskalns" vecākā sociālā darbiniece sociālā darba jomā Jana Pūķe.
Lai cilvēkam, kuram ne reizi dzīvē nav bijusi nepieciešamība vērsties sociālajā dienestā, būtu skaidrība, ar ko tā darbinieki nodarbojas, Jana pastāsta par dienesta pamatfunkcijām. Kopumā dienestā ir trīs nodaļas – viena, kas nodarbojas ar materiālās palīdzības jeb dažādu pabalstu aprēķināšanu, otra ir pakalpojumu nodaļa, kas savukārt rūpējas par to, lai veciem cilvēkiem, kā arī cilvēkiem ar īpašām vajadzībām būtu nodrošināts aprūpētājs vai asistents, vai mājās būtu ierīkota drošības poga utt.