Keita Mosa - 6
Foto: Reuters/Scanpix

Vai ir iespējams tā vienkārši aiziet uz veikalu pēc maizes un kļūt par vislabāk apmaksāto pasaules modeli? Vai arī kļūt pamanītai, apmeklējot ātro uzkodu ēstuvi? Piemēram, jaunajā "Burberry Bit" reklāmas kampaņā, kurā piedalījās Vikotrijas un Deivida Bekhemu dēls Bruklins, dalību ņēma arī Liverpūles ātro uzkodu tīkla "Burger King" darbinieks. "Gazeta" piedāvā modeļu sarakstu, kas ir kļuvušas slavenas nejaušības dēļ.

"Burberry" reklāma jaunajam pārdevējam kļuva par lielu veiksmi un pieredzi. Kā laikrakstam stāstīja divdesmitgadīgais Luiss Helims, modeļu aģentūras "Select Model Management" aģents pievērsis viņam uzmanību ātro uzkodu ēstuvē un atstājis uz salvetes savu telefona numuru. Pēc divām nedēļām jauneklis parakstīja līgumu ar aģentūru un drīzumā jau piedalījās klasiskā aromāta reklāmas fotosesijā.

A photo posted by @selectmodelmgmt on Jul 13, 2016 at 6:36am PDT

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!