Projektu vada britu modele Čārlija Hovarda, kura padzīvoja pa mediju skaļākajiem virsrakstiem tad, kad viņas aģentūra uzskatīja, ka viņa ir pārāk liela savam izmēram, kā arī Klementīne Desso, kura ir viena no Francijas populārākajām lielo izmēru modelēm.
"All Woman Project" ir projekts, kurš radīts, lai apstrīdētu un no modes industrijas izskaustu aizspriedumus. Kampaņā piedalās dažāda vecuma, izmēru, ādas krāsu modeles, kuras vienojas vienās fotogrāfijās, lai parādītu, ka dažādībā ir spēks un tas ir skaisti.
"Mēs nesaprotam, kāpēc, piemēram, lielo izmēru modeles daudz vairāk netiek iesaistītas dažādās fotosesijās un projektos. Kā patērētājam, tev ir visas tiesības, lai redzētu, kā tavs izmērs tiek pārstāvēts un kā apģērbs izskatīsies, piemēram, tava izmēra sievietēm, ne tikai uzģērbts smalkām kaukāziešu meitenēm," teic Hovarda.
Arī Desso ir, ko teikt: "Bērnībā mums nebija viegli. Uzaugot mēs domājām, ka mums ir jāizmaina savi ķermeņi, lai tie izskatītos labāk. Mēs vēlējāmies parādīt, ka mēs esam pārākas par to, ko saka mediji – mēs esam skaistas, tā vērtas sievietes."
Hovarda stāsta, ka, izvēloties dāmas šai kampaņai, svarīgi bija, lai tās ir pēc iespējas dažādākas. Tomēr tas nav bijis nemaz tik vienkārši. Lielo izmēru modeles atrast bija salīdzinoši vieglāk, jo daudzas no viņām, piemēram, Iskra Lorence un Denīze Bido, par to jau bija atklāti runājušas agrāk, tomēr ar tievākām modelēm bijis nedaudz grūtāk, ne visas bija tik vaļsirdīgas. Arī projekta aizkadra komanda tika veidota no cilvēkiem, kuri domā tāpat un ir entuziasti šajā lauciņā.
Nelielas problēmas sagādājusi arī apģērbu izvēle – Hovarda skaidro, ka atrast apģērbu līniju, kura piedāvā apģērbus visiem izmēriem, bijis ļoti grūti.
Jau tagad projekts priecē ļaudis ar fotogrāfijām un video, tomēr darba gaitā radusies pat ideja par filmas veidošanu nākotnē. "Mēs plānojam veidot vairāk video materiālus, lai šī tēma kļūtu globāla un paspilgtinātu atšķirīgos skaistuma standartus visā pasaulē," skaidro Hovarda.
Plānots, ka grandiozais video tiks publicēts tieši pirms Ņujorkas modes nedēļas, bet pagaidām radošā komanda paši ievieto dažādas fotogrāfijas un video materiālus vietnē "Instagram" ar tēmturi "#IamAllWoman".
"Mēs varam sasniegt tik daudz, vien tikai ticot sev. Mēs vēlamies, lai to darītu vairāk sieviešu," noteic Desso.