Pētnieki, kuri savus secinājumus un komentārus par šo tēmu publicējuši "Link.springer", nolēma papētīt saistību starp jauno mammu uzvedību sociālajos tīklos un viņu psiholoģiskajām īpatnībām. Pētījumā piedalījās 127 jaunās māmiņas, kuras nesen bija dzemdējušas savu pirmdzimto.
Visām sievietēm, kuras piedalījās pētījumā, ir augstākā izglītība, labs darbs un viņas ir precējušās. Pētījuma laikā sievietes dažas reizes atbildēja uz pētnieku uzdotiem jautājumiem. Pirmajā reizē – grūtniecības trešajā trimestrī. Pētnieki vēlējušies saprast, cik spēcīgi topošās mammas izjūt sabiedrības uzliktās cerības. Viņām bija jānovērtē, kādā mērā viņas piekrīt apgalvojumam "Lai sabiedrības acīs izskatītos laba māte, man jābūt perfektai mammai" un tamlīdzīgiem izteicieniem.