"Bērna attīstība – tas ir pienākums arī vecākiem pašiem attīstīties. Saiknes ar bērnu uzturēšana, attīstīšana un nostiprināšana ir vecāku pienākums, kas ir jāapzinās, lai kontakts ar bērnu saglabātos kvalitatīvs un ilgtermiņā," pārliecināta Aina Poiša.
Sarunas notiks Rīgas centrā, privātās pirmsskolas izglītības iestādes "Dūda" telpās, Firsa Sadovņikova ielā 18. Uz pirmo sarunu vecāki aicināti ierasties 2. novembrī pulksten 16. Bet nākamā norisināsies 16. novembrī, sākums – pulksten 16. Plānots, ka pasākuma ilgums bus aptuveni stunda. Sarunas gaitā tiks analizēti konkrēti gadījumi, psihoterapeite atbildēs arī uz individuāliem jautājumiem. Ieeja – bez maksas. Dalība ir iepriekš jāpiesaka, zvanot pa tālruni 28364649.
"Mēs dzīvojam laikmetā, kurā arvien lielāka loma ir tehnoloģijām – tās prot kontrolēt, atgādināt, mācīt, izglītot, ieinteresēt, attīstīt. Tomēr tās nevar aizstāt vecākus. Tādēļ ir ļoti būtiski visiem līdzekļiem stiprināt saites starp bērniem un viņu vecākiem," norāda Laila Atare, privātās pirmsskolas izglītības iestādes "Dūda" īpašniece un sociālā projekta atbalstītāja. "Saruna par bērnu uzvedības izpausmēm, reakcijām un to patiesajiem cēloņiem ir ļoti būtiska palīdzība labāk saprast, iepazīt savu bērnu. Jo bērns vēl ir mazs, tam bieži vien nav pietiekamu instrumentu, pieredzes vai zināšanu resursu, kā saviem vecākiem labāk paskaidrot, kā viņš patiesībā jūtas, ko vēlas vai ko negrib. Dažkārt destruktīva vai "nesaprotama" uzvedība ir vienīgais veids, kā signalizēt vecākiem par vajadzībām. Tāpēc izveidojām šo sociālā atbalsta projektu sadarbībā ar ģimenes psihoterapeiti Ainu Poišu."
Projekta organizatori aicina izmantot iespēju bez maksas iegūt vērtīgu informāciju saiknes stiprināšanai ar saviem bērniem. 45 minūtes ilga konsultācija pie līdzīga veida speciālistiem maksā, sākot no 35 līdz pat 150 eiro, un daudziem vecākiem tas ir būtisks šķērslis, lai dotos pie speciālista un risinātu bērna uzvedības problēmas. Šī sociālā atbalsta projekta mērķis ir nodrošināt pirmo soli situācijas uzlabošanā bērna vajadzību izpratnē caur uzvedības analīzi.