Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija (VBTAI) kampaņai pret bērnu vardarbību pasūtīja izveidot sociālās reklāmas klipu raidīšanai dažādās televīzijās. Klips tapa "Jump Studio" un "aizgāja tautās", tomēr izveidotais reklāmas rullītis raisījis diskusijas par to, vai tik spēcīgu klipu drīkst rādīt bērniem, tādēļ iejaucās televīziju uzraugošā iestāde Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP), liekot klipu vai nu rādīt pēc pulksten 22, vai arī mainīt reklāmas saturu.

Protams, kampaņas organizatori ir likumpaklausīgi un izpildījuši visas prasības, tomēr diskusija palika atvērta – klipa mērķis ir sasniegt attiecīgu auditoriju un likt aizdomāties par vardarbības jautājumiem ikvienā ģimenē.

Novembra beigās atsākās VBTAI Bērnu un pusaudžu uzticības tālruņa 116111 rīkotā informatīvā akcija "Vardarbība nav mazs noslēpums. Runā par TO!". Akcijas otrā daļa "Pārtrauc klusēšanu!" noritēja nedēļu, tomēr, kā stāsta VBTAI Ģimeņu ar bērniem atbalsta departamenta direktore Dace Āķe, minēto klipu iecerēts turpināt rādīt vairākās televīzijās līdz pat decembra beigām.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!