Kompānijas pārstāvji nav spējuši pretoties Lūkasa laimīgajam smaidam. Uzņēmums šādu konkursu organizē jau 91 gadu, kopš tā dibināšanas. Konkursa laikā, pēc kompānijas domām, tiek izraudzīts visapburošākais mazulis, kurš pārstāv kompāniju visu gadu. Kopš 2010. gada konkurss norisinās sociālajos tīklos – vecākiem vienkārši jāievieto sava bērna fotogrāfija "Instagram" ar atbilstošu "haštagu".
Šogad bija jāizvēlas no 140 000 bērnu, un pirmo reizi kompānijas vēsturē par reklāmas tēlu izraudzīts bērns ar Dauna sindromu. Pēc Lūkasa mammas Kortnijas Vorenas teiktā, piedalīties konkursā viņu pierunājusi mazuļa vecmāmiņa, un viņa Lūkasa foto pievienojusi, nemaz necerot uz panākumiem.
Tas, ka Lūkass ir uzvarējis, bija pilnīgi negaidīti visai ģimenei. Tagad Voreni balvā saņems 50 000 ASV dolāru, bet Lūkass visu gadu pārstāvēs kompāniju dažādās reklāmās un sociālajos tīklos.
"Apburošais, prieka pilnais un jautrais Lūkasa smaids vienkārši sasildīja mūsu sirdis," atzinies kompānijas prezidents Bils Partiks. "Viņš ir ļoti dzīvespriecīgs un ļoti mīl cilvēkus. Un viņu uzreiz sāk mīlēt visi, kas ar viņu satiekas. Es vēl nevienu reizi neesmu redzējusi, ka kāds ar Lūkasu komunicētu un nesmaidītu, viņš vienkārši ir pilns jautrības," portālam "GoodHousekeeping.com" sacīja mamma Kortnija.
Lūkasam ļoti patīk spēlēt spēli "ku-kū", skatīties multfilmas, klausīties mūziku, smieties un jautroties, lai arī visi apkārt jautrotos. Kortnija ļoti cer, ka viņas dēlu uztver nevis kā mazuli ar Dauna sindromu, bet vienkārši kā jautru, enerģisku bērnu.
"Jā, viņam ir Dauna sindroms, bet visupirms viņš ir vienkārši Lūkass. Viņam ir satriecoša personība un viņš iet cauri tiem pašiem attīstības etapiem, kā arī pārējie bērni. Mēs ceram, – kad Lūkass izaugs un atskatīsies atpakaļ, viņš leposies ar sevi, nevis kautrēsies par savu individuālismu," "Todayparents" saka mamma Kortnija.