Mūsdienu dzīves ritmā ļoti liela nozīme ir laika plānošanai. Ne velti ir dažādas apmācības un ieteikumi par veiksmīgu laika plānošanu, par laika nozīmi ikdienas ritmā u.tml. Cilvēkiem ir būtiski zināt – kad un cikos? Reizēm pat saruna sākas ar šiem jautājumiem, pirms risināt kas, ar ko, kāpēc.
Arī tarologu konsultācijās "laika jautājumi" ir ļoti populāri. Šajā gadījumā gan runa nav par to, kad un cikos būs konsultācija, bet gan sekojoši klientu jautājumi:
- Kad es satikšu savu īsto?
- Kad man būs darbs?
- Kad viņš piezvanīs?
Nereti klientu neinteresē citas detaļas, kā vien – kad būs?
Neskatoties uz to, ka ir dažādas metodes, kā tarologi var skatīt laika jautājumus, precīzas atbildes ir grūti sniegt, jo klients pats laika procesus ietekmē vistiešākajā veidā.
Savu domu paskaidrošu ar piemēru.
Kad veikalā pērkam sveces, uz tām rakstīts, cik stundas svece degs. Tomēr tas dod pavisam aptuvenu ieskatu, nevis precīzu stundu skaitu. Ja sveci dedzinās vējainā vietā, tā nodegs ātrāk. Rāmā telpā tā degs ilgāk. Degšanas ilgumu vienmēr ietekmēs arī tas, vai tā deg telpā vai laukā, ziemā vai karstā vasarā. Sveces liesmu ietekmē arī cilvēki, kas tai apkārt. Ballītē tā degs aktīvāk jau dēļ apkārtējās kustības vien. Romantiskā divvientulībā tā visdrīzāk būs rāma un pieskaņosies vakara gaisotnei... Un tā tālāk.
Līdzīgi ir ar zīlnieces sniegto laika prognozi. Tā dod aptuvenu ieskatu vai norāda, kurā brīdī notikumam ir lielāks potenciāls piepildīties.
Cilvēka dzīve ir kā svece. Klienta nākotnes dzīves notikumus precīzi noteikt nevar. Klients pats to nemitīgi ietekmē! Viņš var piestrādāt, lai prognoze piepildās ātrāk, var nedarīt neko, var ļauties notikumiem harmoniski un ticēt, ka viss nāks īstajā laikā un veidā.
Ko darīt? Te mans ieteikums ir pētīt jautājumu no cita skatpunkta. Proti, ko darīt vai nedarīt, lai piepildītos vēlamais.
Tāpat vērts pajautāt, kādi ir bremzējošie apstākļi, kāpēc kaut kas nenotiek (īstais partneris nenāk, darbu nepiedāvā u.tml.), un risināt šos šķēršļus.
Klientam noderīgi būs arī uzjautāt tarologam, kādas ir alternatīvas, kamēr nav noticies gaidītais notikums.
Es saviem klientiem parasti iesaku nekoncentrēties uz laika jautājumiem, bet fokusēt uz to, kā viņi paši var "paiet pretim" saviem mērķiem.