Foto: Shutterstock
Mūsdienās konsultāciju veidi ir kļuvuši tik daudzveidīgi, ka klienti reizēm pat apjūk, kuru no tiem izvēlēties un kas dos visefektīvākos rezultātus. Šoreiz pievērsīsimies zīlēšanas pakalpojumiem un to diviem paveidiem – klātienes un neklātienes konsultācijām.

Klātienes konsultācija

Šis saziņas veids būs vairāk piemērots tiem, kuriem nepieciešama izteikta realitātes sajūta, proti, klientiem, kas vēlas būt klāt, kam gribas redzēt, kas un kā notiek, un, visbeidzot, tieši klātienē viņi tic, ka viss notiek pa īstam – ir zīlniece, ir kārtis un pats process.

Klātiene ļauj klientiem ne tikai gūt interesējošās atbildes, bet arī izbaudīt pašu procesu. Kāds ļausies vīraka smaržām, cits vēros sveces liesmas vai aplūkos citus telpā izvietotos "maģiskos atribūtus" un vēl kāds rūpīgi sekos katrai tarologa kustībai un kāršu saspēlei. Reizēm šādās tikšanās reizēs zīlnieces pat iesaista jautājumu uzdevējus procesā, aicinot pārcelt kārtis vai pat izvilkt tās no kāršu kavas.

Vērojot zīlēšanas procesu, dažreiz klienti atbildes meklē paši – vēro krāsainās kartiņas un meklē asociācijas savām situācijām. Te gan jāuzmanās no pārpratumiem un subjektīva vērtējuma. Tāpēc novērojumus un savas idejas labāk izrunāt ar tarologu.

Neapšaubāmi tikšanās aci pret aci paver iespēju jautājumus un atbildes izrunāt detalizētāk, precizēt saņemto informāciju, saņemt papildu komentārus, kā arī reizēm tapt vienkārši uzklausītiem un atbalstītiem.

Savukārt no tarologa puses klātienes konsultācija prasa mobilizēties un noskaņoties procesam, tiklīdz telpā ienācis klients, tāpat arī jāprot veikli un prasmīgi piemeklēt visatbilstošākos kāršu izlikumus jautājumu izskatīšanai. Speciālistam jābūt arī labam uzklausītājam un gatavam atrast īstos vārdus atbilstoši katra apmeklētāja omai, noskaņai un uzvedībai.

Neklātienes konsultācija

Tipiskākās neklātienes konsultācijas ir e-pasta veidā, kā arī sazvanoties, izmantojot "Skype" videozvanus vai mobilo tālruni.

Laiks ir nauda. Un tieši laiks ir viens no būtiskākajiem ieguvumiem un ietaupījumiem, kas klientiem tiek, ja viņi izvēlas tarologa neklātienes konsultāciju. Viņu uzdevums ir uzdot savus jautājumus, netērējot enerģiju kopīgu laiku saskaņošanai un nemērojot ceļu uz konsultācijas vietu.

Ja sazināšanās starp klientu un speciālistu notiek tiešsaistē, tad mazliet tomēr tiek iesaistīts arī klientu laiks, ko viņi velta sarunai. Turpretī, ja saziņa notiek e-pastos, tad laika ekonomija ir vēl ievērojamāka – mērāma e-pasta uzrakstīšanas ilgumā.

Otrs bonuss e-pasta sarakstei ir atbilžu iegūšana rakstiskā formātā, kas ļauj situācijas analīzi lasīt un pārlasīt, cik vien reižu nepieciešams, kā arī atskatīties uz gūtajām atbildēm pēc ilgāka laika posma.
Neklātienes "tikšanos" novērtēs tie, kuriem negribas tiešu komunikāciju, un nevēlas, lai viņus atpazīst, vai kāds paziņa ierauga viņus ieejam zīlēšanas salonā. Visa saziņa notiek tieši tik slepeni, cik klienti vēlas.

Visbeidzot, šādai komunikācijai nav it nekādu robežu. Konsultēšanās var notikt, lai vai kurā pasaules malā atrastos jautājumu uzdevēji un atbilžu meklētāji. Galvenais nosacījums – pieejams internets vai telefona sakari. Un e-pastu gadījumos – protams, jebkurā diennakts laikā.

Vērtējot neklātienes procesu no tarologa viedokļa, uzsvēršanas vērts, manuprāt, ir tas, ka speciālistam ir iespēja sagatavoties seansam sev piemērotākā laikā, veidā un ilgumā. Tāpat arī atbilžu sniegšanas tempu nosaka pats zīlnieks.

Neskatoties uz to, kuru no konsultāciju veidiem izvēlētos klienti, jāteic, ka katra paša atbildība būs izmantot iegūto informāciju sev visefektīvākajā veidā. Vieta, laiks un veids ir tikai fons atbilžu iegūšanas procesam!

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!