Lai gan digitālās komunikācijas rīki atvieglo un efektivizē skolotāju darbu,"Samsung skola nākotnei" aptaujā atklāts, ka pedagogi Latvijā ikdienā saskaras arī ar vairākiem izaicinājumiem. No aptaujātajiem 230 skolotājiem puse (49 procenti) atzīst, ka skolēni bieži digitālajos kanālos raksta pēc darba laika beigām, piektdaļa – ka velta saziņai pārāk daudz sava brīvā laika, savukārt katrs desmitais – ka saziņa ar skolēniem digitālajos kanālos rada emocionālo spriedzi.
"Internets ir krasi izmainījis veidu, kā mēs piekļūstam informācijai un to apstrādājam. Tas ir nojaucis arī robežu starp darbu un atpūtu. Tāpēc būtiski ir vienmēr ievērot pāris vienkāršus noteikumus, lai saziņa noritētu saprātīgi un korekti, neradot papildu emocionālo spriedzi, ko mēdz izraisīt haotiska komunikācija digitālajos kanālos," saka Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes profesore Zanda Rubene.