
Gandrīz ceturtajā daļā gadījumu, kad medijos parādās virsraksts, kurā pieminēti pedagogi, tas ir kontekstā ar zemo algu jautājumu, 13 procentos gadījumu – kontekstā ar darbinieku trūkumu profesijā, bet vēl 13 procenti gadījumu – saistībā ar pieredzes stāstiem, kuros šīs profesijas pārstāvji tiek apzīmēti ar tādiem īpašības vārdiem kā "uzticams" un "labs".
Vēl daļā gadījumu pedagoga profesija ziņu virsrakstos tiek atspoguļota kopā ar tādiem negatīvas nozīmes apzīmējumiem kā "nespēj" vai "nevar", "kaitina" vai "kaitinošs". Šāda veida virsraksti ir aptuveni trīs procentos gadījumu. Vēl profesija nereti tiek minēta kontekstā ar jēdzienu "izaicinājums" (viens procents), bet gandrīz pusē gadījumu pedagoga profesija tiek atspoguļota neitrāli, neminot nedz ļoti pozitīvus, nedz negatīvus apzīmējumus.