Foto: Privātā arhīva foto
Nesen publicētajā pētījumā par skolu reitingiem secināts, ka eksāmenu atzīmes nav izcilākais skolas kvalitātes rādītājs, jo nerāda individuālo izaugsmi. Arī pedagoģe un Neatkarīgās izglītības biedrības biedre Inguna Granta norāda – arī tās skolas, kurām ir zema vieta reitingā, ir labas un sniedz kvalitatīvu izglītību.

Lai izvērtētu to, cik laba vai slikta ir skola un vai tās sniegtā izglītība ir kvalitatīva, jāņem vērā ne tikai skolēnu atzīmes, bet arī ikdienas mācību process, ārpusklases aktivitātes, pedagogu darbs, tas, kādi bērni mācās skolā, un citi aspekti. Patiesībā ļoti daudz ir atkarīgs arī no pedagoga un viņa personības, jo tieši skolotājs var sniegt lielu ieguldījumu bērnu izaugsmē un būt noderīgs viņu dzīvēs. "Tā arī ir viena no labākajām lietām šajā profesijā," pedagoģe piebilst. Vēl par profesiju viņa saka – tā nav grūtāka, kā citas, galvenais ir prast saskatīt sava darba augļus.

Lūk, pedagoģes pārdomas par izglītības kvalitāti Latvijā!

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!