Foto: Shutterstock
Una Anaite ir Rīgas 9. vakara maiņu vidusskolas bioloģijas un veselības mācības skolotāja. Viņa uzskata, ka izglītības prasību samazināšana nepalīdzēs nesekmīgajiem skolēniem mācīties labāk, tā vietā viņi zaudēs motivāciju censties. “Zinu, ka jebkurš skolēns var apgūt eksaktos priekšmetus vismaz sekmīgā līmenī, taču nav motivācijas kaut nedaudz piepūlēties,” skaidro Anaite.

Lūk, viņas viedoklis par skolēnu motivācijas trūkumu, problēmām eksakto priekšmetu apguvē un drošības ievērošanā internetā!

"Jau izsenis skolās lielākais skolēnu klupšanas akmens bijuši eksaktie un dabas zinību priekšmeti. Diemžēl šāda tendence saglabājas gadu no gada. Domāju, ka tās ir sekas prasību samazināšanai – skolā strādāju no laikiem, kad absolvēt varēja arī tad, kad pilnīgi visas atzīmes priekšmetos bija nesekmīgas. Līdz ar to ir situācija, kad neviens vairs nemācās konkrētus priekšmetus, jo gluži vienkārši bez tiem var iztikt. Zinu, ka jebkurš skolēns var apgūt šos priekšmetus vismaz sekmīgā līmenī, taču nav motivācijas kaut nedaudz piepūlēties.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!