Foto: Shutterstock
Būt nejaukam pret līdzcilvēkiem nav labi – par to nešaubās teju neviens. Tomēr, kad jautājumā parādās vārdi "sievietes", "vīrieši" un "vienlīdzība", šādi aicinājumi saskaras ar milzu pretestību. Viens no pēdējā laika spilgtākajiem piemēriem šādai situācijai bija kompānijas "Gillette" reklāma, kurā tika kritizēta toksiska vīrišķība un izteikts aicinājums uz vardarbības mazināšanu. Vēstījums, kas aicināja mazināt agresivitāti, saskārās ar milzu pretestību un pat solījumiem boikotēt uzņēmumu, atsakoties iegādāties tā ražojumus.

Jāteic, šis nav pirmais gadījums, kad aicinājumi uz vardarbības mazināšanu saskaras ar būtisku pretestību un pretrunīgu reakciju. "Viņa" mēģina noskaidrot, kāpēc diskusijas par vienlīdzību un diskriminācijas izskaušanu nereti izpelnās nosodījumu un neizpratni.

Kā raksta BBC, "Gillette" reklāma izpelnījās ļoti pretrunīgu reakciju. Nepilnu mēnesi pēc reklāmas publicēšanas tīmekļvietnē "YouTube" tā skatīta vairāk nekā 28 miljonus reižu, izpelnoties 756 tūkstošus vērtējumu "patīk" un gandrīz divreiz vairāk – 1,3 miljonus reižu – vērtējumu "nepatīk". Skuvekļu ražošanas kompānija jaunajā reklāmā apspēlē savu saukli "Labākais, ko vīrietis var dabūt" (angliski – "The best a man can get"), aizvietojot to ar "Labākais, kas vīrietis var būt" (angliski – "The best men can be"), skaidro BBC.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!