Foto: DELFI

Viena no aktuālākajām lietām sociālajā tīklā "Instagram" pēdējā laikā ir šūmēšanās par maltīšu aizvietotājiem un citiem produktiem, kas tiek piedāvāti kā efektīvs tievēšanas līdzeklis. Kamēr daļa "Instagram" slavenību un "influenceru" (iedvesmotāju, viedokļu līderu) jūsmo par produktiem un iespēju pelnīt ar to pārdošanu, citi uzsver, ka zaudēt svaru var arī veselīgāk un lētāk, kā arī aktualizē jautājumu par sociālo tīklu slavenību atbildību iepretim saviem sekotājiem, īpaši bērniem un pusaudžiem.

Runājot par brīnumainiem un īpaši efektīviem tievēšanas līdzekļiem, "Delfi" uzrunātie eksperti norāda, ka parasti solījumi neatbilst realitātei un svars tiek zaudēts tāpēc, ka vienkārši tiek ierobežots uzņemto kaloriju skaits, nevis kāda brīnumlīdzekļa dēļ. Nav "maģisku" produktu, kas paātrina vielmaiņu, dedzina taukus vai audzē muskuļus.

Aktivitātes sociālajos tīklos, runājot par produktiem, kas ir daļa no zīmola "NL" piedāvātā, ir piesaistījušas arī atbildīgo institūciju uzmanību. Pārtikas un veterinārais dienests norāda – visiem tirgotājiem ir jābūt reģistrētiem gan Valsts ieņēmumu dienestā, gan Pārtikas un veterinārajā dienestā. Reģistrētiem jābūt arī produktiem, tomēr daļu produktu reģistros atrast nevar, un arī paši tirgotāji nav reģistrējušies.

Arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrs uzsver – ikvienam, kas nodarbojas ar produktu reklamēšanu un par to saņem naudu, jābūt reģistrētam kā saimnieciskās darbības veicējam. Tāpat arī ir uzsākta pārbaude par to, vai centra aizdomas, ka Latvijā tiek tirgoti neatļauti produkti, par kuriem patērētājiem tiek sniegta maldinoša informācija, ir pamatotas.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!