Sestdien, 30. martā, pulksten 16.30 Rīgas modes nedēļas ("Riga Fashion Week") pasākumu programmā iekļauta arī bērnu modes skate. Ir vecāki, kurus īpaši neuztrauc, vai bērnu apģērbs iegādāts kādā no lielāko ķēžu veikaliem, taču citiem ir svarīgi, lai viņa atvase atšķirtos, lai staigātu tērpos ar odziņu, kā mēdz sacīt. Ja ne ikdienā, tad vismaz svētku reizē.
Šogad bērnu modes rādīs trīs pašmāju zīmolu pārstāvji – "Zaza Couture", "Rock and Mouse" un "Aristocrat Kids". Lai radītu iespaidu, kā top šie tērpi un kas pamudinājis pievērsties mazu meiteņu un puiku drēbju darināšanai, uz sarunu aicinājām visus trīs modes skatē pieteiktos zīmolus, taču "Aristocrat Kids" nevēlējās sev publicitāti, tāpēc nolēmām, ka iepazīstināsim ar citu Latvijā radītu bērnu modes zīmolu, kas skatē nepiedalās, bet arīdzan bērniem piedāvā skaistus tērpus, kas tapuši Latvijā.
Kā informē RFW pārstāvji, pirmā bērnu modes skate notika 2016. gada pavasarī, kopš tā laika, tā ir kļuvusi gan par skaistu tradīciju, gan veidu, kā iepazīstināt vietējo un starptautisko sabiedrību ar Latvijas bērnu modes zīmolu panākumiem. "Toreiz mēs secinājām, ka Latvijā ir vairāki bērnu modes zīmoli, kuri rada ļoti augstas kvalitātes un augsta līmeņa dizaina apģērbus bērniem, un kuri tiešām ir ļoti pieprasīti ārzemēs, bet kurus pašu mājās tolaik maz, kurš zināja. Mēs gribējām gan palīdzēt šiem zīmoliem attīstīties tālāk, gan iepazīstināt Latvijas sabiedrību ar viņu sasniegumiem, ar ko vietējā modes industrija var lepoties. Kā piemērs – zīmola "Aristocrat Kids" kolekcijas, tiek pārdotas vienā no prestižākajām pasaules tirdzniecības centriem – "Harrods Londona", par ko sapņo ikviens dizaineris," stāsta Modes nedēļas organizatori.