"Ir saprotams, ka, dzirdot par piedāvātajiem priekšmetu izvēļu groziem vidusskolās, rodas dažādi jautājumi, piemēram, ko iesākt ar šiem groziem gadījumos, kad skolēns pāriet no vienas skolas uz citu, kur tie nav analogi u.tml. Lai gan neskaidrības joprojām pastāv, gribētu uzsvērt, ka šāda sistēma, kurā vidusskolēniem ir iespēja dažus priekšmetus apgūt padziļināti, ir ļoti vērtīga," uzskata pedagoģe. Viņa uzskata, ka, ja skolēns ir izlēmis kļūt par ārstu, vidusskolā viņš vairāk pievērsīsies eksaktajiem priekšmetiem – ķīmijai un bioloģijai. Tajā pašā laikā izvēļu groziem jābūt tādiem, lai skolēns var arī pārdomāt attiecībā uz profesijas izvēli, jo ne visi jaunieši jau vidusskolā ir gatavi izdarīt visas profesionālās dzīves izvēli. Tālāk lasi Pūteles viedokli par jauno izglītības saturu un tā ietekmi uz skolēnu nākotni.
Archive
Pedagoģe par jauno izglītības saturu: mācības nebūs vieglākas vai grūtākas – tās būs interesantākas
Life
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit