Bērnu slimnīca sola uzlabot ēdināšanas kvalitāti un komunikāciju ar pacientiem
Foto: Shutterstock

Izvērtējot pacientu pieredzes aptaujas rezultātus 2019. gadā, Bērnu klīniskā universitātes slimnīca (BKUS) izvēlējusies trīs jomas, kurās 2020. gadā veiks uzlabojumus: empātiskāka komunikācija, pacientu, viņu ģimeņu un darbinieku ēdināšana un ārstniecības un aprūpes procesa skaidrošana.

Empātiskāka komunikācija

Pētījumi un pieredze liecina, ka tieši empātiskāka komunikācija mazina bailes un satraukumu pacientiem un viņu ģimenēm, uzlabo pašsajūtu, kā arī veicina pozitīvāku mikroklimatu kolektīva starpā. Empātiska komunikācija ir viens no rūpju izpausmes veidiem, kas var būt redzams, taustāms, sadzirdams un sajūtams. Empātiskās rūpes nozīmē to, ka slimnīcas darbinieks izprot pacienta vajadzības un emocionālo stāvokli un parūpējas, lai pacients saņemtu tieši to, kas viņam tajā brīdī palīdzētu justies labāk, norāda slimnīcas Komunikācijas daļas vadītāja Vita Šteina.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!