Neapšaubāmi, arī normālā ikdienā pacientu pieredze ārstniecības iestādē var būt dažāda – vienam pozitīva, bet citam pat ļoti nepatīkama. Jāpiemin, ka arī koronavīrusa dēļ ieviestie ierobežojumi un drošības pasākumi slimnīcās nav palikuši bez ievērības, un ir pacienti, kuriem pēc palīdzības meklēšanas rodas jautājumi – kāpēc šāda situācija radusies, kāpēc saņēmu atteikumu, vai visi medicīnas darbinieki izprot jauno pacientu uzņemšanas kārtību, vai izprot Covid-19 testu veikšanas nepieciešamību u. tml.
Lai arī pagājušajā nedēļā Veselības ministrija (VM) nāca klajā ar paziņojumu, ka veselības aprūpe tiks pilnībā atjaunota no 3. jūnija, kas ir notikums, kuru bez ārkārtējās situācijas beigām ir gaidījuši daudzi, drošības pasākumi saglabāsies, un ar izmaiņām mums nāksies sadzīvot vēl krietnu laiku. Kas arī rada jautājumu – vai arī turpmāk pacientiem ārstniecības iestādēs, meklējot palīdzību, var nākties piedzīvot nepatīkamas situācijas?
Protams, jāsaprot, ka ikviens gadījums neatkarīgi no normālas vai ārkārtējas situācijas ir jāskata atsevišķi, jo katram būs savi apstākļi, kas pie negatīvās pieredzes noveduši. Tomēr nevar izslēgt, ka arī pandēmija te ir pielikusi savu roku. Tāpēc šoreiz stāstām par slimnīcu darbu ārkārtējās situācijas laikā un iespējamiem iemesliem, kāpēc pacienti sastopas ar atteikumu un citu negatīvu pieredzi.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv