52,1 procents respondentu piekrīt apgalvojumam, ka "attālinātās mācības atklāja gan spēcīgās, gan vājās vietas izglītības sistēmā". 35,5 procenti respondentu drīzāk piekrīt šādam apgalvojumam. 88,6 procenti aptaujāto piekrīt apgalvojumam, ka "Attālinātās mācības bija izaicinājums ne tikai pedagogiem, bet arī skolēniem un vecākiem". 11 procenti aptaujāto drīzāk piekrīt šādam apgalvojumam. 65 procenti respondentu norāda, ka piekrīt apgalvojumam "Attālinātās mācības uzlaboja pedagogu un skolēnu digitālās prasmes", 33,3 procenti drīzāk piekrīt šādam apgalvojumam. Vairums aptaujāto (79 procenti) piekrīt un drīzāk piekrīt apgalvojumam, ka "Attālinātās mācības ļauj brīvāk plānot savu laiku."
Runājot par iespējamiem trūkumiem vai zaudējumiem, ko rada attālinātās mācības, aptauja atspoguļo, ka 46,1 procents respondentu piekrīt apgalvojumam "Mācoties attālināti, nav iespējams uztvert skolēna emocijas", savukārt 52 procenti aptaujāto piekrīt apgalvojumam "Mācību stundās klasē (ne attālināti) mācību priekšmetam atbilstošus uzdevumus iespējams veikt kvalitatīvāk".