Zīmola radītāja Signija teic, ka ideja par savu uzņēmumu radās tādēļ, ka nolēmusi vairāk baudīt dzīvi un ikdienu. "Gribas, lai katra diena man sagādā prieku, tāpēc nolēmu, ka darīšu tādas lietas, kas mani iedvesmo, dod to sajūtu, ka esi desmit metrus virs zemes. Gribēju radīt tādu zīmolu, kur varu dalīties ar skaistumu un labām sajūtām, un dot prieku sievietēm." Signija stāsta, ka skaista apakšveļa bijusi viņas interešu lokā jau gadiem. "Iepriekš varēju iztērēt vairākus simtus apakšveļas veikalā, un tas mani iepriecināja. Man vienmēr ir bijis sapnis par elegantu, skaistu apakšveļas zīmolu. Savu. Pirms vairākiem gadiem Latvijas veikalos vienkārši pirku dažādus audumus, krāju tos, ar domu – kādreiz uzšūšu tādas biksītes, tad vēl šīs un šīs. Protams, sākotnēji nopirktie audumi palika vien privātai lietošanai, bet palēnām izauga ideja par mežģīnēm."
Mežģīnes ir kaut kas īpašs – uzskata Signija. "Tās ir sievišķīgas, maigas, viegli caurspīdīgas un jutekliskas. Tas ir ļoti, ļoti skaisti, manuprāt. Varētu teikt, ka "Kiss for real" ir gadiem ilgs lolojums. Par zīmolu domāju visu laiku – esmu izlolojusi, izmēģinājusi, pārbaudījusi katru apakšveļas modelīti, katru mežģīni, vīlīti, katru lencīti, gumiju un diedziņu."