skola, klase, izglītība, soli, tāfele
Foto: Shutterstock
Jauns mācību gads ir iespēja sākt kaut ko jaunu, atstājot pagātnē iepriekšējo gadu izglītības sistēmas kļūdas un nepilnības. Tas ir laiks, lai sniegtu otro elpu arī matemātikai – mācību priekšmetam, kas iepriekšējos gados rezultējies ar zemiem vidējiem rezultātiem centralizētajā eksāmenā, jāatrod tikai veids, kā to izdarīt vislabāk, uzsver Neatkarīgās izglītības biedrības valdes priekšsēdētāja Zane Ozola.

Viņa norāda, ka ar diskusiju par matemātiku festivālā "Lampa" noslēdzās gadu ilgs darbs, ko veica biedrība. Diskusijā izkristalizējās vairākas atziņas un konkrēti priekšlikumi. Lai sasniegu labākus rezultātus, būtiski ir iemācīt bērnus domāt un konstruēt zināšanas. Eksāmenu rezultāts nevar būt pašmērķis, bet, strādājot pie bērnu domāšanas un mācot katru bērnu, nevis "vidējo skolēnu", arī eksāmenu rezultātu uzlabošanās neizpaliks.

Turpinājumā piedāvājam iepazīties ar Zanes Ozolas viedokli.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!