"Procter & Gamble" jaunākais pētījums atklāj skaudru ainu – viena no sešām meitenēm Latvijā ir kavējusi skolu menstruāciju dienās tāpēc, ka finansiālu apstākļu dēļ viņu ģimenes nevar atļauties iegādāties attiecīgos higiēnas produktus. Labdarības akcijas ietvaros saziedotos higiēnas produktus meitenēm no mazturīgām ģimenēm visā Latvijā nogādās Latvijas Sarkanais Krusts, izmantojot palīdzības sniegšanas tīklu caur reģionālajām un vietējām nodaļām. Akcijas organizatori paredz, ka tiks saziedoti vairāk nekā 200 000 šo higiēnas produktu.
"Ikdienā izglītojam jauniešus visā Latvijas teritorijā par dažādām sociāli būtiskām tēmām, tai skaitā rūpēm par savu fizisko un mentālo veselību. Personīgā higiēna ir sensitīva tēma, tādēļ uzskatām, ka nepieciešams nodrošināt jaunietēm nevien piemērotu izglītošanu un diskusijas, bet arī emocionālu un praktisku atbalstu," uzsver biedrības "Latvijas Sarkanais Krusts" sociālās integrācijas eksperte, projektu vadītāja Aija Strazda.