Lai nodrošinātu pakalpojumu pieejamību visiem Latvijas iedzīvotājiem un uzlabotu pacientu un darbinieku drošību Covid-19 pandēmijas apstākļos, Bērnu klīniskā universitātes slimnīca (BKUS) ir palielinājusi kapacitāti attālināto konsultāciju sniegšanai pirmreizējiem un hroniskiem pacientiem.
"Pandēmija prasīja līdz šim nebijušu elastību mums visiem, bet jo īpaši medicīnas jomā. Veiksmīga attālinātu pakalpojumu ieviešana ir bijusi iespējama, tikai pateicoties augstai mūsu darbinieku atsaucībai, gatavībai nekavējoties pieņemt situāciju un apgūt jaunas prasmes. Ārkārtas situācijas laikā mūsu kolēģi, Bērnu slimnīcas informāciju sistēmu un uzturēšanas daļa spēja operatīvi pielāgot ilgstoši un mērķtiecīgi tieši specifiskām medicīnas nozares vajadzībām veidotos informācijas tehnoloģijas risinājumus. Šogad ar papildu finansējumu no valsts un mūsu atbalstītājiem "MikroTik", "Latvijas mobilais telefons", "Tet", "SEB", "Evolution Gaming", "TestDevLab", "Evolutionware Lab" un citiem esam uzlabojuši mūsu sistēmu jaudu un nodrošinājuši tehnisko aprīkojumu. Redzot, cik būtiski attālinātās konsultācijas uzlabo pacientu pieredzi un pakalpojumu pieejamību, īpaši iedzīvotājiem no attālākiem Latvijas reģioniem, noteikti turpināsim mērķtiecīgi attīstīt un saglabāt šādu iespēju," stāsta BKUS valdes priekšsēdētājs Valts Ābols.
Šogad Bērnu slimnīca ir veikusi būtiskus datu tīkla darbības uzlabojumus, slimnīcas informācijas sistēmas jaunas funkcionalitātes izstrādi, pielāgojot jaunajām Covid-19 radītajām prasībām un īsā laikā piedāvājot pacientiem attālinātās konsultācijas. Tāpat slimnīca ir paplašinājusi Pacientu portāla funkcionalitāti, piedāvājot visus BKUS veiktos izmeklējumus un dokumentus drošā digitālā veidā.