"Ja salīdzinām pirmos uzticības tālruņa darbības gadus ar šodienu, tad saņemto zvanu skaits ir būtiski samazinājies - sākumā to skaits gadā bija mērāms simtos tūkstošu, pašlaik - nepilni 10 000 zvanu gadā. Tajā pašā laikā proporcionāli ļoti būtiski audzis sniegto psiholoģisko konsultāciju skaits - uzticības tālruņa darbības sākumposmā nospiedoši lielākā daļa kontaktu bija tā saucamie "pārbaudes zvani", kad bērni vienkārši testēja jauno iespēju, bet tagad gandrīz 100% zvanu ir mērķtiecīgs lūgums pēc palīdzības", norāda VBTAI Ģimeņu ar bērniem atbalsta departamenta direktore Amanda Vēja. Tas apliecina, ka gadu gaitā sabiedrības informēšanā un izglītošanā ieguldītais darbs nav bijis veltīgs - bērni saprot, ka uzticības tālrunis sniedz reālu palīdzību, un tā izmantošana citiem mērķiem var radīt riskus, ka tobrīd tik nepieciešamo palīdzību kāds var arī nesaņemt.
Vidēji vienā dienā uzticības tālrunī strādājošie psihologi apkalpo ap 60 zvanu.