<a rel='cc:attributionURL' href='https://unsplash.com/@metromellow'>zehua chen</a> /  <a rel='license' href='https://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/'>cc</a>
Noslēdzoties pirmajam pilnajam mācību gadam Covid-19 pandēmijas laikā, daudzi izsaka cerību, ka pēc vasaras skolēni un skolotāji tiksies klātienē. Tomēr jau tagad skaidrs, ka rudenī mācības būs pavisam citādas nekā pirms diviem gadiem. Ko iemācījāmies rudenī? Kādas atziņas gūtas, un kādas kļūdas nepieļaut, lai pēc trim mēnešiem bērni varētu iegūt kvalitatīvu izglītību klātienē, neriskējot ar savu un savu tuvinieku veselību? Tie ir jautājumi, ko apskatīsim šajā rakstā.

Izvērtējot rudens semestri 2020./2021. mācību gadā un pirmo pieredzi ar klātienes mācībām pandēmijas laikā, izglītības un zinātnes ministre Ilga Šuplinska uzsver, ka izglītībā bija izstrādāti vairāki modeļi – A, B un C –, ko piemērot, ņemot vērā skolu infrastruktūru, iespējas un epidemioloģisko situāciju. Ministre norāda, ka pērn modeļa izvēlē bijusi ļoti liela paļāvība uz skolām, ko, iespējams, varētu uzskatīt par kļūdu. "Tajā brīdī, kad mēs saņēmām statistiku, cik skolu ir izvēlējušās B modeli, mēs saņēmām informāciju, ka tās ir 123–130 skolas," stāsta Šuplinska, piebilstot, ka tagad saprot, ka apmēram 100 skolām, kas izvēlējās A modeli, vajadzēja izvēlēties B jau no paša mācību gada sākuma.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Nosaki "Delfi" auditorijas mīlētākos autorus "Delfi autoru balsojumā 2024"!Iepazīsties ar visiem autoriem un viņu saturu ŠEIT