Tie, kuri raksta iedarbīgi, labskanīgi un pārliecinoši, atrod ceļu uz adresāta sirdi un sasniedz mērķus. Efektīvs mārketinga teksts ir viegli uztverams, trāpīgs un nesamākslots, rosinot dialogu, uzlabojot tēlu, piesaistot uzmanību un aicinot rīkoties.
Savulaik reklāmas praktiķis un novators Hovards Gosidžs (Howard Gossage), ko dēvē par Sanfrancisko “Sokrātu”, ir teicis: “Cilvēki nelasa reklāmas. Viņi lasa to, kas viņus interesē. Tikai dažreiz tā ir reklāma.” Tātad mēs lasām to, kas mūs interesē, izklaidē vai var būt noderīgs.
Tieši ar valodas palīdzību var izveidot neaizmirstamu un pārliecinošu tekstu. Iedarbīgs valodas lietojums mārketingā bieži vien ir izšķirošs.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit