dators, sociālie mediji, darbs ar datoru
Foto: Shutterstock
Lai gan mārketinga tekstu nevar uztvert atrauti no tā vizuālajiem vai skaņas elementiem un tiem kopā vajadzētu veidot saskanīgu vēstījumu, un lai gan vispirms redzam attēlu un tikai pēc tam lasām tekstu, tomēr tieši iedarbīgs valodas lietojums ir izšķirošs un tieši ar valodas palīdzību sociālo tīklu ierakstus, emuārus, tīmekļvietņu tekstus no interesantiem vai noderīgiem var pārveidot par neaizmirstamiem.

Tie, kuri raksta iedarbīgi, labskanīgi un pārliecinoši, atrod ceļu uz adresāta sirdi un sasniedz mērķus. Efektīvs mārketinga teksts ir viegli uztverams, trāpīgs un nesamākslots, rosinot dialogu, uzlabojot tēlu, piesaistot uzmanību un aicinot rīkoties.

Savulaik reklāmas praktiķis un novators Hovards Gosidžs (Howard Gossage), ko dēvē par Sanfrancisko “Sokrātu”, ir teicis: “Cilvēki nelasa reklāmas. Viņi lasa to, kas viņus interesē. Tikai dažreiz tā ir reklāma.” Tātad mēs lasām to, kas mūs interesē, izklaidē vai var būt noderīgs.
Tieši ar valodas palīdzību var izveidot neaizmirstamu un pārliecinošu tekstu. Iedarbīgs valodas lietojums mārketingā bieži vien ir izšķirošs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!