Latvijas jauniešu garīgās veselības pētījums - 2
Foto: Publicitātes attēli
Biedrības "MOT Latvija" un izpētes kompānijas "Forta Research" 2021. gadā īstenotais pētījums un uz tā pamata radītā kampaņa par Latvijas jauniešu garīgo veselību nule ir saņēmis augstu – sudraba – novērtējumu prestižajā starptautiskajā konkursā "ESOMAR Research Effectiveness Award 2021", teikts abu organizāciju kopīgajā paziņojumā.

"MOT Latvija" kopā ar "Forta Research" labāko TOP3 ierindojas kopā ar tādiem pasaulē zināmiem zīmoliem kā "Unilever", kas ieguva pirmo vietu, un "Microsoft", kas, savukārt, ieguva 3.vietu. Šādu "Esomar" apbalvojumu Latvijā un arī visā Baltijā īstenots projekts un pētījums iegūst pirmo reizi.

Atzinība paredz arī naudas balvu 2000 eiro apmērā, kas tiks ziedota "MOT Latvija" jauniešu programmas turpmākajai darbībai.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!