Paciņas nodrošinās AS "Sadales tīkls" sadarbībā ar uzņēmumu "Schneider Electric Latvija" un video stāstu sēriju bērniem "Tutas lietas".
Jaunā elektrodrošības kampaņa sākta līdz ar vides instalācijas "Vadu vīrs" atklāšanu Rīgas Kongresu nama laukumā. Kampaņas sauklis ir "Nepārbaudi elektrības pacietību!". To iemieso arī "Sadales tīkla" veidotais vides objekts, kas radīts ar mērķi garāmgājējiem atgādināt par to, ka neapdomīgi lietota elektrība var kļūt ļoti bīstama – īpaši maziem bērniem, kas ir zinātkāri un kuru uzmanību piesaista gan rozetes, gan vadi, bet kuri vēl neapzinās strāvas bīstamību. Pie vides objekta izvietotas arī plāksnes, uz kurām apkopoti reāli bērnu elektrotraumu gadījumi, aicinot vecākus aizdomāties, vai līdzīgu traumu riskam netiek pakļautas viņu pašu atvases. Jāuzsver, ka "Sadales tīkla" un SKDS 2020. gada nogalē veiktajā aptaujā "Elektrodrošības indekss" tika secināts, ka teju trešā daļa jeb 32 procenti respondentu ar maziem bērniem nevar apgalvot, ka viņu mājokļos ir novērsti visi riski bērnam gūt elektrotraumu.