darba intervija austiņas rudmate
Foto: Shutterstock
Lai gan mūsdienās arvien vairāk darbavietu tiek modernizētas vai pat pilnībā uzticētas datoriem, tostarp mākslīgajam intelektam, klientu atbalsta jomā joprojām svarīgs ir cilvēciskais faktors un iesaiste. Lai palīdzētu jauniešiem – darba meklētājiem –, kas savu karjeras ceļu vēlas sākt vai turpināt tieši klientu atbalsta jomā, 16. februārī desmito reizi norisināsies "Ašās darba intervijas".

Darbs ar cilvēkiem nozīmē aktīvu iesaisti situāciju risināšanā un atbilžu sniegšanā, kas ir nepieciešams ikvienā uzņēmumā un sektorā. Prasme iedziļināties dažādos faktoros, rast kopēju valodu ar jebkuru un ar interesi pieiet jaunajam ir tikai dažas no iemaņām, kurām jāpiemīt lieliskam klientu atbalsta speciālistam. Ikvienā laikā saziņa ir bijusi un būs vērtīga, tomēr tieši šī joma pēdējos gados piedzīvojusi strukturālus izaicinājumus, liekot gan kompānijām, gan karjeras uzsācējiem pārvērtēt savas iespējas un vajadzības, kā arī paverot iespēju strādāt attālinātā vai hibrīdformātā.

"Šīs būs jau desmitās "Ašās darba intervijas", un man ir liels prieks, ka šoreiz kārta pienākusi tieši klientu atbalsta jomai. Pateicoties aktīvai pārorientācijai uz daļēji vai pilnībā attālinātu ikdienu daudzos uzņēmumos, plašākas iespējas pavērušās darba meklētājiem no reģioniem vai pat ārvalstīm. Arī darba intervijas organizētas tā, lai iespēja piedalīties un pretendēt uz kāroto pozīciju ir ikvienam, neatkarīgi no atrašanās vietas. Darbs klientu atbalsta jomā var būt gan lielisks pirmais solis karjeras ceļā, gan patīkams tā turpinājums, ja saprasts, ka tieši darbs ar cilvēkiem sagādā vislielāko gandarījumu!" stāsta "Visas Iespējas" izveidotājs Gustavs Mārtiņš Upmanis.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!