Sociālajā kampaņā piedalās sešu valstu – Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Armēnijas, Kazahstānas un Gruzijas – pārstāvji. Īsos videoklipos viņi stāsta par to, ka ir normāli būt citādam, rūpēties par garīgo veselību, pieņemt savu ķermeni, brīvi izvēlēties savu personīgo dzīvi un profesionālo ceļu, pārtraukt destruktīvas attiecības, kā arī teikt "nē" vardarbībai.
Kampaņas klipi iepazīstina ar vairākām personībām no Latvijas, tostarp lielo izmēru modeli, vienīgo sievieti ugunsdzēsēju Rīgā, kā arī sievieti, kura savu personību izpauž caur stilu.
Video klipi ir skatāmi vietējo partneru nodrošinātajās platformās, kampaņas tīmekļa vietnē thisisnormal.info, kas ir pieejama astoņās valodās, un lielākajos sociālajos tīklos ar tēmturi #thisisnormal.
Kampaņas radošā komanda cer, ka kampaņa palīdzēs pievērst uzmanību sabiedrības attieksmei pret tiem cilvēkiem, kas ir citādāki. Tā nolūkā dažādu vecumu, profesiju un tautību pārstāvji videoklipos dalās ar patiesiem stāstiem, uzsverot, ka būt pašam, izpaust sevi ar savu izskatu, rūpēties par savu garīgo veselību, meklēt palīdzību, nepiekrist citu viedokļiem un stāties pretī vardarbībai ir normāli.