Foto: Publicitātes foto

1. decembrī tirdzniecības centrā "Spice" atvērts Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) Radošo industriju inkubatora dalībnieku – jauno uzņēmēju pop-up dāvanu paviljons, informē pārstāvji.

Atklājot pop-up dāvanu paviljonu, LIAA Radošo industriju inkubatora vadītāja Karine Kalniņa uzsvēra: "Man ļoti patika, ka pop-up dāvanu paviljona iniciatīva nāca no pašiem inkubatora dalībniekiem. Ja ir tā vēlme un gribasspēks kaut ko tādu izdarīt, tad jāpieliek tikai maziņš plecs klāt. Man šķiet svarīgi, ka dalībnieki sadarbojas savā starpā, jo mazajiem uzņēmumiem jāturas kopā un vienam otru jāatbalsta." Savukārt tirdzniecības centra "Spice" valdes locekle Iveta Priedīte sacīja: "Katrs no šiem zīmoliem ir mīlēts, lolots, pārdomāts katrā vārdā, stāstā, detaļā. Tās ir vērtības, par kurām "Spice" iestājās – par mīlestību, attīstību, par lietām ar pievienotu vērtību un jēgpilnām dāvanām."

Pasākumā piedalījās un ar pirmajiem pircējiem tikās visi pop-up dāvanu paviljona zīmolu pārstāvji, savukārt mazos apmeklētājus priecēja Lapsa un Feneks no bērnu televīzijas seriāla "Tutas lietas".

Pop-up veikalā tirdzniecības centra 1. stāvā svētku noskaņā visu decembri varēs iegādāties daudzpusīgus, inovatīvus un praktiskus produktus dāvanām, kā arī iepazīties ar jauno uzņēmēju kopienu. Šī kopiena apvieno spilgtas un interesantas personības, kā arī aptver visdažādākās industrijas.

Pārstāvētie zīmoli ir: "Ausma", "Tullia Home", "Mini Explorer", "Baltais Valis", "lovin", "Petit Babu", "Muta", "Ulece kids", "Mizo", "Babbit"®, "Cloudberry", "Reedefin"; "For Lovers and Trees".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!